טלפון

+123-456-7890

אימייל

mail@domain.com

שעות פעילות

Mon - Fri: 7AM - 7PM

שלום לכל הגברברים שבתל אביב,

איך עבר היום שלכם עד עכשיו? מקווה שממש טוב. קוראים לי קליפורד, אבל קוראים לי כולם קיפי. אז נכון, אני לא בדיוק נערת ליווי בתל אביב, מן הסתם אני גבר, אבל רציתי לשתף אתכם במה שקרה לי עם משי, נערת ליווי צעירה בתל אביב.

בהתחלה ביקשתי ממשי שניפגש בבית מלון מפואר בתל אביב. למרות שזה ממש יקר, הייתי מוכן להשקיע. משי דחתה מיד את ההצעה שלי, וסיפרה לי, כממתיקה סוד, שהיא שוכרת שתי דירות דיסקרטיות בתל אביב. אחת מאותן דירות דיסקרטיות בתל אביב היא במרכז העיר, ואחת מאותן דירות דיסקרטיות בתל אביב היא בצפון העיר. היא אמרה לי – "קיפי, מה הטעם שתוציא כל כך הרבה כסף עבור לילה במלון, דירות דיסקרטיות בתל אביב שאני שוכרת מאפשרות לך ליהנות מגמישות מלאה, לא תצטרך לשלם בגין שעות שלא תקבל שירותי ליווי, תשלם רק עבור הזמן שאתה בפועל אתי. יתרה מזאת, באותן דירות דיסקרטיות בתל אביב שאני שוכרת אין מדיניות של שעת כניסה או שעת יציאה מהחדר, כך שאם תרצה להאריך את הזמן אתי, תוכל לעשות זאת חופשי. תוכל להגיע בכל שעה אליי, ליהנות מפרטיות מלאה, והזהות שלך לא תיחשף, כמו שבבית מלון יחייבו אותך באמצעי זיהוי. לא נראה לך שזה עדיף. מה אומר לכם? היא כבשה את לבי מרגע לרגע. איזו התחשבות מצדה.

הכול עם משי התחיל כשגלשתי ברשת האינטרנט. התבוננתי בעיקר בסרטי פורנו של בחורות בנות עשרים, אולי קצת יותר מזה, שום דבר חריג. רציתי להזין את הפנטזיה שלי לבלות עם בחורות צעירות, שיהיו בערך בגיל שלי, באמצע שנות העשרים. שתיתי כמה בירות, כמה כוסות וויסקי מאלט, והתמקמתי ליד המחשב כדי לממש את הפנטזיה האהובה עלי על בחורות צעירות. הייתי חרמן לאללה.  הייתי בגפי כבר כמה שנים טובות. אחרי זוגיות כושלת, יצאתי לשוק החופשי.

באופן כללי, הייתי מאוד בודד. לכל החברים שלי היו בנות זוג והרגשתי מבוגר מדי מכדי להיכנס שוב לסצנת ההיכרויות. ובכן, אף פעם לא ממש הייתי בזה, למען האמת, בת זוגתי לשעבר הייתה החברה הראויה הראשונה שלי, היינו ביחד במשך תקופה ארוכה, ואני היה ביישן באופן פתטי סביב נשים רווקות. בכל מקרה, אחד מהחיפושים שלי הוביל אותי במקרה לאתר הליווי של נערות ליווי בתל אביב. מעולם לא שקלתי להשתמש בשירותי ליווי לפני זה. לא יכולתי לדמיין להתקשר לאחד מהמקומות האלה ולעולם לא הייתי שוקל לאסוף בחורה בפינת הרחוב. זה היה כל כך מעורפל והאתרים השונים למציאת נערות ליווי תמיד נראה לי מזויף. אבל זה היה באזור שלי, ובכן, היה לו רדיוס שכלל את הכתובת שלי וזה נראה כמו עסק אמתי עם קטלוג של כמה עשרות בנות פלוס שכולן נתנו שירותי ליווי באמצעות דירות דיסקרטיות בתל אביב. מה אגיד לכם, משי צדקה. היה אחלה בדירה הדיסקרטית שלה. זה השאיר לי טעם של עוד…

מאמרים מומלצים